زیباترین باسن جهان در سال 2008

نوامبر 14, 2008 at 9:43 ق.ظ. (عكس)

بیشتر از 31 میلیون نفر به 45 شرکت‌کننده از 26 کشور جهان رای دادند تا در نهایت در مراسمی که روز گذشته در پاریس برگزار شد، ملانی نونز فرانکوویاک (20 ساله) از برزیل در میان زنان و سایبا بمبوت (27 ساله) از فرانسه در میان مردان لقب «Most Beautiful Bottom in the World» را از آن خود کردند. یک شرکت بیمه بعد از این مسابقه، «کون» هر کدام از برندگان را 15 هزار یورو بیمه کرد!

98 دیدگاه

  1. ناباور said,

    🙂

  2. علی said,

    فکر کنم بهتر از اینها هم باشد.
    لطفا نام سایتهائی که عکس هائی از کون دارد ایمیل کنید.

  3. علی said,

    لطفا نام سایتهائی که عکس هائی از کون دارد ایمیل کنید

  4. طه said,

    بابا اینا اگه بیان اینجا ما کونهای زیادی برای بیمه کردن داریم . مدیر این جشنواره کون حتما بچه قزوین بوده . ولی بدک نسیتن مخصوصا پسره اگه داری چند تا کون ترو تمیز واسم سند کن .مرسی

  5. shayan said,

    سلام عزیزم اینا قشنگن عکس باسن پسر داری برام بفرست

  6. نیلوفر said,

    خیلی عالیه تاحالا هرسایتی این جوری بود تا حالا فیلتر شده بود اگه عکس از کون بی شرت هم بود حتما بزار

  7. see u said,

    به نظر من کون این خانم خوردن داره .

  8. samaneh said,

    شادتی

  9. دانیال said,

    مزخرفه

  10. دانیال said,

    شما به این میگین زیباترین باسن؟ واقعا که ما ایرانی ها استعدادهامون نشکفته مونده!

  11. نفرین said,

    این کونها می ماند کون اژدها

  12. احمد said,

    خوب است

  13. امیر said,

    مال خودت را عشق

  14. seamand said,

    ma rozane too hamen shahre khodemoon sadta az in behtar mebenem

  15. محسن said,

    كون خودم از پسر خيلي باحال تره ،‌ هر كي ميخواد بياد ببينه ،‌مجاني

  16. لاییک said,

    نه زیاد جالب نبود . باسن این خانوم با جلوی رانش تناسب نداره . روی ران رو کمی اب میکرد جالبتر میشد

  17. کون شناس said,

    اقا ریدن تو این کون پدرشو در اوردن اهههه

  18. pejman said,

    عکس سکسی از یاسن وکون میخوام لطفا بفرستید

  19. کله said,

    اگه عکس زیباترین کس رو بزاری بینندش بیشتره

  20. بابک said,

    آخ کاش من جا اون مرد سیا پوسته بودم. امشبم تو کفیم!

  21. بابک_ said,

    آخ کاش من جا اون مرد سیا پوسته بودم. امشبم تو کفیم!!

  22. رويا said,

    من خودم تا به حال تقريبا 26 تا تجربه ي سكس رو داشتم هر كي مال من رو ديده مهو در تماشاي اندامم شده .

  23. رويا said,

    هه هه هه شوخي كردم باور كرديد

  24. رويا said,

    دوستان شما جوانيد و نمي دانيد قبل از اين كه پشيمان شويد توبه كنيد و ديگه به چنين سايت هايي نياييد

    اين ها همه ميخواهند جوانان را از عمل و ايمان باز داشته و زمينه هاي پيشرفت را از ما بگيرند. !!!!!!!!!!!

  25. آرش said,

    واقعا كه خجالت دارد جوانان ايران چشمشان به چنين عكس هاي كثيفي بيافتد

    اي كسي كه اين ها رو ميگذاري همه جوانان اين ها را رو ببينند هر كسي كه با ديدن اين تصاوير به گناه مي افتد گناه آن به تو هم نوشته ميشه.

  26. نات said,

    واقعا كه خجالت آور است اه اه اه

  27. کون فندقی said,

    حیف که گناه داره وگرنه عکس …می ذاشتم تو اینترنت تا هم شما و همه اون بی سلیقه های خارجی ببینید و کف کنید به قول شوهرم این …مردرو زنده میکنه

  28. محسن said,

    كون فندقي ، رويا جون و بقيه اگه طالب كون هستيد بشتابيد كه آس ش من دارم .mohse_rr110@yahoo.com

  29. عليرضا said,

    رويا جون و كون فندقي دهنمو آب انداختند. خوش بحال اونهايي كه كون اين دو نفر را ديده و لذت بردند

  30. محسن said,

  31. یوسف said,

    کون کون کون
    کون فندقی کجاست
    بیارینش

    dota baze noobam

  32. v said,

    ببین

  33. للللل said,

    از این عکس ها که برا همه میفرستی برا ما هم زحمتشو بکش

  34. ایمان said,

    بابا کون من از جفت اینا بهتره. عابروی هرچی کون بود بردی که.

  35. سارا said,

    ای کون ندیده ها…..اینم شد کون؟کون خودم را عشقه که از کس حالش بهتره……..دوست پسرمن که حاضر نیست کونم را ول منه بره سراغ کسم……اگه من تو مسابقه بودم حتما برنده میشدم……………….تا حالا با 4نفر جز دوست پسرم سکس داشتم…همه میکن که کون من تکه…..البته هرچقدرهم سکس کردم بازم کونم دست نخورده به نظر میرسه…….

  36. مینا said,

    این چه کونیه؟کیر بره توش جرمیخوره……کون باید بزرگ باشه تا هرنوع کیری توش جا بشه……شاید اون کسی که این دختر کون لاغر راانتخاب کرده شب قبلش حسابی از کون کرده باشه…شاید کسشم لاغر باشه…من باچند تا از دوستام لز کردم….همه میگن خوش بحالت که ک.ن بزرگ داری و توی خیابون حس میکنم مردان به پشتم نگاه میکنن……من پسر بودم به کون این دختر توجه نمیکردم

  37. علی said,

    سلام
    کاش من بودم تا کیر 25سانتی خودم را تا تح میکردم تو کون این دختره….کون لاغر حال میده…کون بزرگ کیر توش گم میشه…..دلم میخواست قبل از اینکه اون خر سیاه آفریقایی بکنه تو کونش من بکنم و ابم را خالی کنم توش…..البته کسش هم بد نیست……من سابقه کردن کون را دارم هم لاغر هم چاق اما لاغر یه چیز دیگست.
    از این جنده خانم دعوت میشه برای نمایش کونش به شهر قزوین در ایران بیاد و به مردم با مرام آنجا حال اساسی بده

  38. ج said,

    کوس بامزه است ولی لذتی که درکون است نمیشه تعریف کرد امتحان کنید

  39. کوس کن حرفه ای said,

    آقا من تقریبا هفته ای دو یا سه بار کس میکنم اما لذت از کون کردن رو با چیزی عوض نمیکنم
    اینو هم بگه که کس کردن رو از پشت بیشتر ترجیح میدم تا از جلو

  40. اشکان said,

    eeeeجدی اگر کسی کون میده من آمادم

  41. فریده said,

    کون من بسیار زیباتر و پر تر از کون این دختره است..تا حالا هم از عقب زیاد کون داده ام اولش خیلی درد داره ولی بعدش دردش عادی میشه و حسابی حال میده . بخصوص وقتی کیر طرف مقابا کلفت باشه .

  42. ندید بدید said,

    کون یه چیز دیگه س ، قبول ولی من کس میخوام تا راحت کیرمو بکنم توش طرف هم هی جیغ و ویغ نکنه

  43. لاتتتتتتتتتت said,

    پس کون جنیفر چی؟خاکبرسرتون با این انتخاب کون……

  44. مجید said,

    کون عمه من از این قشنگتره. این هم شد کون؟

  45. اصغر said,

    منم از کون جفتشون خوشم نیومد…خدایی استعدادها و خلاقیتها و همه دارایی های ما ایرانی ها داره تو این کشور حرووووم میشه 🙂

  46. بردیا said,

    شنیدن کی بود مانند دیدن ساراجو – کون فندقی . . .

  47. ارمین said,

    قابل توجه خانما{کون بزرگ خیلی خوبه ولی من تا حالا ندیدم این کون بزرگها اجازه بدند کیر بره توش اگه اجهزه هم بدند سوراخشون نمیتونه تحمل کنه.ولی کون خارجیها با این که کوچکه ولی 2 تا کیر را جا میدند

  48. ارمین said,

    من کون دوست دارم

  49. ارمین said,

    فریده خانوم اگه افتخار بدین و کون بزرگ و خوشگلتون بذارید رو لبام تا لیسشون بزنم ممنون میشم .
    armin.nosraty@yahoo.com

  50. r_aramide said,

    من عاشق اين چنين كوناييم

  51. کس کش خان said,

    ولي کون اين مرده هم بد چيزي نيست واسه کردن !

  52. هاشم كريمي said,

    من كون ميخوام

  53. سعید said,

    بعد نبود ولی تعداد عکسها کم بود

  54. sara said,

    لطفا عکسهاي باسن يرام بفرست

  55. احمد said,

    واقعا اسمش کونه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اینم شد کون!
    کونهایی که من می کنم ، کونه! نه این!!!!!!!!!!!

  56. احمد said,

    جاتون خالی همی یه ساعت پیش کون مینا رو بازم کردم! دو بار آبم اومد. خداییش تنگترین کون دنیا کون میناست! کمر باریک. کون گنده ولی تنگ! تازه برنزه هم هست!

  57. كامران said,

    به نظره من كون اينجوري باشه بهتره قشنگ و تمام بچسپه به كير و لاي پاهات.
    ديگه نفس نده.
    واي واسه يه كونه قشنگ و سبزه فقط واسه ليس زدن

  58. محسن said,

    خانومای خوشگلی که از کونهای قشنگ برخوردار هستید میتونید به اینجانب خبر بدید تا از این نعمت خدادادی شگفت زده و قدردان باشم. حتما خوشحال میشین. یه کم مالوندن و ماساژ دادنش خالی از لطف نیست
    roode_aram@yahoo.com

  59. محسن said,

    مالوندن لیسیدن و جوووووووووووووون …………..

  60. جوان said,

    کون هم کون های قدیمی نه این کون های آپدیت نشده

  61. محمد said,

    کون ناز میخام بکنم داری

  62. کیر کلفت said,

    کیرم تو کون همتون تا فیها خالدون

  63. پارسا said,

    بردار
    كير منم تو كس ننــــــــــــــــــــــــــــت تا دسته

  64. جمال باز said,

    بچه ها لاپایی یه چیزدیگست

  65. جمال باز said,

    اونایی ترکی بلدن توجه : بیزیم دووار پالچخدان زحلم گدر امجخدان.فقط گوت………./ ای گوت باسارام باغرما یورگان اراسندا.

  66. جمال باز said,

    ذرزیمن من هج او قرلری سیهمرم.

  67. alireza said,

    اینارو واسه کسی بگو ک کون ندیده

  68. اصغر said,

    داری بزنیم اوسانی یا خوسانی

  69. مهران said,

    هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه من با کون رویا موافقم وکون او را دوست دارم

  70. مسعود said,

    چه کون کیریی

    کون و کس میخواید بییاید اهواز کس عربی کون عربی بزنید ——————– هه هه هه هه هه

  71. مسعود said,

    کس کشا این چه کونیه کیر تو گربه

  72. گایوفسکی said,

    گا

  73. Scott said,

    رویا بیار تا بکنیم . بیااااار تا بچشیم عزیزم . در ضمن ریدم تو سلیقه ی این کس مغز ها . کسایی که دنبال کون میگردند فقط کافیه اسم Alexis Texas یکی از بزرگترین بازیگر های فیلم های پورنو در کمپانی های BRAZZERS , Bang Bros , RealityKing , سرچ کنند اونوقت میفهمند مفهوم کون خوشکل یعنی چی . یا Brook Lee Addams , Rachel star , یا Carmen Kinsley , Olivia o`lovely این ها بازیگر های معروف و برجسته سینمای پورن Brazzers هستن . در ضمن رویا بیار تا بکنیم مادر .

  74. Scott said,

    Olivia Olovelyهم سرچ کنید .

  75. TOMMY said,

    عجب کوس وکون قشنگیه لا مصب، کاش یه شب واس من بود.
    حیف…………

  76. sepideh said,

    khamenei is a threat for the world

  77. سكسلند said,

    بدبختا شما چي ميفهمين كونش واقعا تكه خيلي تو كف كونشم

  78. k1ali said,

    این کونه بهترین کون شده بوده؟؟؟کاش میدونستم دست ضیدمو میگرفتم میبردم اونجا میفهمیدن کون به چی میگن

  79. mohamad said,

    kir to konat chera khodet omadi roya eman to kam namisha mal ma miaha dar zemn khili kon khoshkeltar az inam hast

  80. کامی سکسی said,

    بهتر از این نمیشه

  81. nader said,

    خیلی با حاله

  82. ali said,

    سلام من با مینا موافق البته اگه بشه با ایشون بیشتر اشنا بشم خوشحال میشم اومدی فیس بوک یه سری بهم بزن ali tavoli

  83. amirr pasha said,

    مزه همشون یکیه انقدر جوش نزنین

  84. امیر said,

    از خانوما هرکی دوس داره از کون سرویسش کنم تماس بگیره
    امیر 25 تبریز
    09372085605

  85. م شیراز said,

    کس زن من لنگه نداره و من زن خودم رو با یکی از بهترین دوستام که دهنش خیلی خیلی قرص هست میکنیم نمیدونید چه لذتی داره اونم با مشروب مست مست ضمنا خانم من 24 سالشه و بچه هم نداره

  86. ahmadreza said,

    مرسییییییییییییی دختر پسرا هرکی دوس داره یه سکس با یه بچه خوشکل داشته باشه این شمارمه 09301785358

  87. mohamad said,

    فریده جان کیرم 25 سانته حل میکنی بره تو کونت لطفا پیامک بزن به من09130971230

  88. nek said,

    کون فقط برای ریدنه

  89. مانی said,

    کیرم توش

  90. مانی said,

    کون لق دختر بیایید کیر بازی کنیم کی میاد

  91. arash said,

    خانوما بزنگن فقط 09352963445،آرش کس باز

  92. saman said,

    وای عاشق کون هستم…
    ی کیر20سانتی کلفت دارم ک خوارکش کون هست…gay_shz2012@yahoo.com

  93. mehdi said,

    سلام منم از باسن بزرگ گرد بدن مایکن خوشم میاد 09372868094

  94. علی said,

    سلام من20 سالمه هرکی کون میده یا کس اد کنه
    گی هم هستم با افراد زیر 18
    ali.babamir@yahoo.com

  95. amir said,

    کون توپ میخوام. پول توپ میدم. فقط خانما بزنگن 09335772032

  96. sebastian said,

    khak to sareton ke oghde sorakh darin .akhe koni faghat baladi cm benevisi ?age kheyly edeat mishe ke lati .khob khodet konesho daroi boro boland kon hozori boro auto bezan .dokhtarayiam ke neveshtan in kos sheraro ke ma konemon ele o bele .motmaen bashin yeki az shoma koskholtaro nadartaran onayi ke vaghti nanashon ridateshon to hasrate har chize derazan
    shomam midin chizi ke ziade pesare sag khoro havaaaaaaaaal

  97. طوفان said,

    بابا یعنی چی آخه این چه باسنیه لاغرمردنی بااون پسره کناریش هیچ فرقی نداره

  98. طوفان said,

    آدم اینو میبینه کیرش میخوابه کون بایدگنده باشه گردباشه کون این مثل کون خرگوشه

بیان دیدگاه